Rūjienas saldējums šogad plāno apgūt jaunus realizācijas tirgus Eiropā un NVS reģionā

22.02.2018.

Saldējuma ražotājs «Rūjienas saldējums» šogad plāno piesaistīt kopumā sešus jaunus realizācijas tirgus, aģentūrai LETA pastāstīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Igors Miezis.

«Šobrīd mums ir 14 eksporta valstis, bet plānojam to skaitu palielināt līdz 20,» teica «Rūjienas saldējuma» valdes priekšsēdētājs, piebilstot, ka uzņēmums šogad iecerējis sākt realizēt produkciju NVS un Eiropas valstīs, kur iepriekš «Rūjienas saldējums» produkti nebija pieejami. Tā kā līgumi vēl nav noslēgti, konkrētus tirgus viņš pagaidām neatklāja.

Miezis piebilda, ka jaunajos tirgos uzņēmums plāno izplatīt saldējuma bumbiņas «Mini Melts», kā arī realizēt zīmola «Rūjienas saldējums» pamata produkciju. Jaunajos ārvalstu tirgos būs pieejami tādi paši produkti, kādus uzņēmums realizē arī vietējā tirgū. «Īpaši nepielāgojam produktus konkrētiem tirgiem. Pielāgojam vienīgi iepakojumus, bet speciāli produktus konkrētiem tirgiem neražojam. Nav arī bijis pieprasījums kaut ko specifisku ražot,» teica Miezis.

«Rūjienas saldējums» valdes priekšsēdētājs teica, ka uzņēmums produkciju patlaban realizē Baltijas valstīs, Vācijā, Beļģijā, kā arī Polijā, Bulgārijā, Slovākijā, Ungārijā un citās valstīs. Tāpat šonedēļ uzņēmums sācis piegādāt saldējuma bumbiņas «Mini Melts» Dānijai.

Miezis teica, ka pagājušajā uzņēmums būtiski kāpināja eksporta īpatsvaru un pērn tas sasniedza jau 43-45%. Šogad eksporta īpatsvars varētu pārsniegt 50%.

LETA jau vēstīja, ka «Rūjienas saldējums» 2016.gadā strādāja ar 1,161 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 240 176 eiro, kas ir 3,2 reizes vairāk nekā gadu iepriekš.

«Rūjienas saldējums» ir dibināts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir 507 431 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Igors Miezis.