Potenciālo partneru atlase

Potenciālo partneru atlase

Pēc tam, kad ir definēts partnera profils, uzņēmums zina, kāda tipa uzņēmumus tam ir jāpiesaista konkrētajā valstī. Potenciālos partnerus var meklēt ar dažādiem paņēmieniem:

  • Interneta portālos;
  • Uzņēmumu datu bāzēs;
  • Nozaru organizāciju un tirdzniecības kameru biedru vidū;
  • Nozaru izstāžu dalībnieku vidū.
  • Ieteicams arī sazināties ar tirdzniecības veicināšanas organizācijām konkrētajā valstī,
  • LIAA pārstāvniecībām, kā arī vēstniecībām, goda konsuliem un eksporta konsultāciju uzņēmumiem. Tāpat aicinām vērsties LIAA Eksporta veicināšanas nodaļā, kur Jums palīdzēs veikt potenciālo klientu atlasi no LIAA pieejamām datubāzēm.

Kad tiek veikta uzņēmumu atlase, lai uzsāktu pirmo kontaktu, koncentrējieties ne vairāk kā uz 10–20 uzņēmumiem. Uzrunājot uzņēmumus, būs iespējams uzzināt, kuri no uzņēmumiem varētu būt ieinteresēti turpmākā sadarbībā. Ar uzņēmumiem, kas ir izrādījuši interesi, ir jātiekas, apmeklējot tos vai satiekot izstāžu laikā.