No Parīzes ar sadarbības piedāvājumiem

09.09.2014.

Ar Nacionālo stendu vienā no vadošajām un nozīmīgākajām interjera dizaina priekšmetu izstādēm Eiropas valstīs jau trešo gadu piedalās Latvijas interjera un dzīvesstila produktu ražotāji.

"Maison & Objet" (http://www.maison-objet.com) ir viena no vadošajām un nozīmīgākajām interjera dizaina priekšmetu (dzīvesstila) izstādēm Eiropā, kur tiek prezentētas jaunākās interjera dizaina tendences un kur vienkopus tiekas ražotāji, dizaineri un tirgotāji. Izstādē ik gadu redzams viss jaunais, kas parādījies pasaules tirgū plaša patēriņa, tekstila, mēbeļu un interjera dizaina jomā.

2012.gada Latvijas Nacionālais stends atradās hallē 5B ar nosaukumu „Contemporary Home Design”, kur tika prezentēti pieci Latvijas uzņēmumi, bet 2013. Un 2014.gadā, pateicoties lieliskajām klientu un izstādes organizatoru atsauksmēm un augstajam mūsu stenda novērtējumam, Latvijas stenda dalība tika apstiprināta prestižajai Dizaina hallei- Now! Design a vivre! Šogad dalībai Nacionālajā stendā tika apstiprināti septiņi dalībnieki - Munio Candela, Angel Glass Design, Arstela, Maffam Freeform, Rubby Pro, Pinumu Pasaule, Visio, kas izstādes laikā saņēma pasūtījumus un noslēdza turpmākās sadarbības līgumus ne tikai ar klientiem no Francijas, bet ari no Šveices, ASV, Japānas, Korejas, Ķīnas, Singapūras un citām valstīm. Klientos uzticību rada ari fakts, ka Latvijas kopstends izstādē redzams jau atkārtoti, kas liecina par Latviju kā uzticamu ilgtermiņa sadarbības partneri!

2014. gadā šo izstādi apmeklēja gandrīz 85 tūkstoši profesionāļu – 46 tūkstoši Francijas un 39 tūkstoši ārvalstu apmeklētāju. Saskaņā ar izstādes organizatoru rīcībā esošo informāciju, gandrīz 70% apmeklētāju bija lēmuma pieņēmēji, kas veic pasūtījumus un plāno iepirkumus – vairumtirgotāji, dizaina un arhitektūras salonu īpašnieki un dizaina profesionāļi, mazumtirgotāji, aģenti, dizaineri, arhitekti un citi. 66% pircēji – „concept stores”, mazumtirgotāji, lielveikali, iepirkumu centrāles, izplatītāji, dekorētāji, vairumtirgotāji. 34% pasūtītāji – interjera dizaina arhitekti, arhitektu biroji, dizaineri, dizaina aģentūras, viesnīcas un restorāni.

Uzņēmumi plāno, ka pēc dalības šajā izstādē viņu apgrozījums varētu pieaugt par 20-30%. Kā norāda uzņēmēji, pārrunas stendā tika veiktas ar aptuveni 300 interesentiem, no kuriem biznesa kontakti, kas ietver nākamo darījumu pazīmes vai vienošanos par turpmāko sadarbību sasniedz 65. Spriežot pēc sadarbības projektiem, kas attīstījušies pēc pagājušās izstādes, var secināt, ka katram stenda dalībniekam izveidojušies ilgtermiņa sadarbība ar vismaz pieciem biznesa partneriem, kas regulāri veikuši pasūtījumus iepriekšējā gada laikā.

Uzņēmumi kā vienu no nozīmīgākajiem rezultātiem pēc dalības izstādē min sadarbības aizsākumu ar nozīmīgiem lielveikalu tīkliem, kas ievērojami vairo uzņēmumu reputāciju, kā arī palīdz sarunās ar citiem potenciālajiem klientiem. Nacionālais stends ir nozīmīga sarunu platforma un tikšanās vieta ne tikai ar Eiropas, bet arī ar Amerikas, Āzijas valstu un Skandināvijas partneriem.

Mūsu uzņēmumi izstādes rīkotāju katalogā šeit.

Uzņēmumu atziņas

Uzņēmums „Munio Candela” kā vienu no nozīmīgākajiem rezultātiem pēc dalības pagājušā gada izstādē min sadarbības aizsākumu ar Francijas lielveikalu tīklu Lafajette. Iekļūšana šajā veikalu tīklā ievērojami vairo uzņēmuma reputāciju, kā arī palīdz sarunās ar citiem potenciālajiem klientiem Eiropā un pasaulē. Arī šogad Munio Candela veiksmīgi izmantoja nacionālo stendu kā sarunu platformu un tikšanās vietu ar saviem partneriem no Amerikas, Āzijas valstīm, Skandināvijas un Lielbritānijas. 

Angel Glass Design šajā izstādē piedalās jau astoto reizi, līdz šim pārstāvot uzņēmumu galda piederumu un trauku hallē, tādēļ dalība Nacionālajā stendā, kur vienkopus pārstāvēti vairāki dažāda profila uzņēmumi, ir izaicinājums, bet uzņēmums šo izaicinājumu jau trešo gadu pieņem un atzīst, ka dalība kopējā valsts stendā dod nesalīdzināmi nozīmīgāku pieredzi un klientu uzticamību. Izstādes laikā iegūtie nozīmīgākie klienti ir veikalu tīkli no Francijas, Šveices, Japānas, Korejas.

SIA Arstela līdz šim izstādē piedalījies vairākkārt, prezentējot savus ražojumus Tekstila hallē. Atziņas pēc dalības kopstendā ir pamatoti pozitīvas – uzņēmums norāda, ka klientu plūsma un „kvalitāte” dizaina hallē ir daudz ievērojamāka un valsts kopstends kalpo kā zīmols un droša aizmugure sarunās ar klientiem par turpmākas sadarbības attīstību. Arī šogad Arstela stendā tikās ar klientiem no ASV, kas pagājušajā gadā iepazina uzņēmuma ražojumus un gada laikā veica vairākus nozīmīgus pasūtījumus.

Pirmo gadu dalība stendā tika apstiprināta uzņēmumiem Pinumu Pasaule un Visio, kas pēc izstādes atzina, ka paralēli kontaktu dibināšanai ar potenciālajiem klientiem, uzņēmums guvis ieskatu tirgus tendencēs un, uzklausot klientu viedokli, radis ierosmi jaunu kolekciju izstrādei un esošās kolekcijas papildināšanai/pielāgošanai atbilstoši tirgus prasībām.

Attēli: