Modes dizaineru un interjera priekšmetu ražotāju tirdzniecības misija Helsinkos, Somijā

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sadarbībā ar Latvijas vēstniecību Somijā aicina Latvijas modes dizainerus un interjera priekšmetu ražotājus piedalīties tirdzniecības misijā Somijā, kas norisināsies Latvijas dienu "Taste Latvia" laikā 2015. gada 18.-22. janvārī Helsinkos.

Tirdzniecības misijas mērķis ir veicināt Latvijas dizaina atpazīstamību Somijā un sniegt iespēju veidot kontaktus ar potenciālajiem sadarbības partneriem.

Tirdzniecības misija tiek organizēta pop-up store ekspozīcijas veidā sadarbībā ar Helsinkos populāru konceptveikalu "URBAN STORY".

"URBAN STORY" ir viens no Helsinku konceptveikaliem, kas savā tirdzniecības telpā pastāvīgi maina kolekcijas, saglabājot ambīciju tirgot augstas klases alternatīvu dizainu. "URBAN STORY" ir atpazīstama "ceļa zīme" ne tikai pilsētas radošajā dzīvē, bet arī vietējo un ārvalstu dizaineru un tūristu iemīļota tikšanās vieta.

Latvijas dizaina produkti tiks izvietoti "URBAN STORY" tirdzniecības telpās īpaši šīs misijas vajadzībām paredzētā vietā, turklāt, lai palīdzētu Latvijas dizaineriem nodot vēstījumu par savu zīmolu, tā radīšanas procesu un pieredzi, katram dizaina zīmolam tiks dota iespēja sniegt individuālu prezentāciju 19. janvārī, kad notiks Latvijas dizaina priekšmetu pop-up veikala oficiāla atklāšana. Uz prezentācijām plānots aicināt koncepta un dzīves stila veikalu iepircējus, blogerus, žurnālistus, kur vakara pieņemšanas un neformālu sarunu laikā būs iespēja dibināt kontaktus ar potenciālajiem sadarbības partneriem.

Produktu tirdzniecība veikalā tiks nodrošināta no 19. janvāra līdz 1. februārim.

Tirdzniecības misija tiek rīkota ar Latvijas vēstniecības Somijā atbalstu.

Tirdzniecības misijas dalībnieku atlase tiks veikta sadarbībā ar "URBAN STORY" īpašnieci, apstiprinot dalību pop-up veikalā 6-7 Latvijas modes un dizaina priekšmetu zīmoliem.

Provizoriskā programma:
18.01. Ierašanās Helsinkos. Pop-up store ekspozīcijas iekārtošana.
19.01. Tikšanās ar potenciālajiem partneriem Somijā, Latvijas dizaineru prezentācijas, oficiālā Latvijas pop-up veikala atklāšana.
20.01.-21.01. Individuālo programmu nodrošināšana katram misijas dalībniekam.
22.01. Atgriešanās Rīgā.
01.02. Pop-up veikala slēgšana un produktu transportēšana uz Latviju.

Produktu transportēšanu uz un no Helsiniekiem uzņemas LIAA.

Uzņēmumiem jārēķinās ar savu pārstāvju komandējuma (transports, naktsmītne, dienas nauda) izmaksu segšanu, ka arī ar viesnīcas un aviobiļešu rezervēšanu.

Komersanti savu darbinieku komandējuma izdevumus (transporta izdevumi, viesnīcas, dienas nauda, vīzas, apdrošināšana), maksu par dalību tirdzniecības misijā, kā arī izdevumus par eksponātu transportēšanu un mārketinga materiālu tulkošanu tirdzniecības misijas vajadzībām var atgūt līdz 70 %, iesniedzot projektu LIAA administrētajā Eiropas Savienības fondu programmā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings". Vairāk informācijas šeit.

Pieteikšanās slēgta!

Kontaktinformācija:
Zane Biteniece, vecākā projektu vadītāja
Eksporta veicināšanas nodaļa
Ārējās tirdzniecības veicināšanas departaments

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442
Tālrunis: +371 67039414, +371 22012250
Fakss: +371 67039401
E-pasts: zane [dot] biteniece [at] liaa [dot] gov [dot] lv

Dalība tirdzniecības misijā tiek rīkota Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) Ārējo tirgu apgūšanas atbalsta programmas projekta "Nozaru nacionālie stendi starptautiskajās izstādēs ārvalstīs un eksporta konsultācijas" ietvaros.