Latvijā radītā lojalitātes programma PINS paplašina darbību Āzijā

Tokijā, š.g. 2. augustā, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra sadarbībā ar Japānas Iekšlietu un komunikāciju ministriju, lielāko starptautisko reklāmas korporāciju Dentsu un Forbes Japan atbalstīja lojalitātes programma PINS (Latvija) darbības paplašināšanos Āzijā pasākuma PINS Talks ietvaros.

Japānā jaunā sadarbība apvieno PINS ar vienu no Japānas atpazīstamākajiem digitālās TV un radio uzņēmumiem Tokyo MX, kā arī uzņēmumu Asia Business Support. PINS paplašināšanās notiks sadarbībā ar PINS stratēģiskajiem partneriem Āzijā - lielāko starptautisko reklāmas aģentūru Dentsu un lielāko Indonēzijas mediju grupu Mahaka Media, un pirmie partnerības projekti tiks realizēti jau tuvākā gada laikā.

Sadarbības ar japāņu partneriem rezultātā arī PINS zīmola stratēģija ir piedzīvojusi pārmaiņas – programmas mērķis ir kļūt par vadošo virtuālo valūtu 2026. gadā, apvienojot dažādas kultūras ar inovāciju palīdzību. Programmā šobrīd ir vairāk nekā 2 miljoni dalībnieku. Līdz ar jauno sadarbību tuvākajos gados šo skaitu ir plānots palielināt līdz 10 miljoniem.

PINS stratēģijā Āzijā – piedāvāt punktu konvertācijas pakalpojumus vadošajām Āzijas lojalitātes programmām, šādi apvienojot avio, mazumtirdzniecības un finanšu (bankas) sektorus un padarot PINS par vadošo virtuālo valūtu.

Par PINS

Lojalitātes programma PINS ir kļuvusi par ikdienas iepirkšanās un ceļojumu partneri vairāk nekā 2 miljoniem dalībnieku Latvijā un citviet Ziemeļeiropā. Programmā ir pārstāvēti vairāk nekā 700 vietējie, starptautiskie un interneta zīmoli, pie kuriem dalībnieki var pelnīt punktus, veicot ikdienas pirkumus un aktivitātes. PINS balvu katalogs nodrošina iespēju apmainīt punktus pret vērtīgām balvām no vietējiem un starptautiskiem zīmoliem. Pateicoties inovatīvajai pieejai lojalitātes pakalpojumiem, programma PINS ir saņēmusi vairākus nozares apbalvojumus un starptautisku atzinību. Tuvākajos gados to ir plānots ieviest vairākos jaunos tirgos Eiropā un Āzijā.

 

Informāciju sagatavoja LIAA pārstāvniecības Japānā vadītāja Alīna Aščepkova