Ekspertu diskusijas

Starpsavienojamība kā cilvēcīgums tehnoloģiju laikmetā Revolucionāras tehnoloģijas nākamajiem pieciem gadiem Jaunākās tendences uzņēmējdarbībā un konkurētspējas celšanā Pieredzes revolūcija Kā vecmāmiņas ievārījumu padarīt par superzīmolu
Spožs bizness – kā radīt ietekmi un veidot savu zīmolu 16+1 Centrālās un Austrumeiropas valstu un Ķīnas Biznesa forums Nišas stratēģija Ziemeļvalstīs: Madara Cosmetics pieredze Filiāles atvēršana kā stratēģija Skandināvijā Subcontracting – plašas iespējas, zināmi izaicinājumi
Kāpēc izvēlēties private label ceļu ienākšanai Lielbritānijas tirgū Ieteikumi produktu virzīšanai ar aģentu vai distributoru starpniecību

Lapas